SLUŽBY
NÁKUP V PROTIHODNOTE, NÁKUP NA PROTIÚČET, NÁKUP SO ZÁPOČTOM DOHODNUTEJ SUMY ZA VAŠE STARÉ KOMPONENTY, ALEBO VÝMENA VAŠEJ STAREJ APARATÚRY S DOPLATKOM ZA NOVÚ
NAZVITE TO PODĽA TOHO, ČO VÁM NAJVIAC VYHOVUJE .
Aby sme Vám vysvetlili, komu ponúkame možnosť uzavretia takéhoto obchodu, mali by ste najprv poznať niekoľko základných pravidiel, pri splnení ktorých ho môžeme – k vzájomnej spokojnosti – uskutočniť. Tu sú:
Ak Vás to zaujalo a myslíte si, že je tu predpoklad dohody, čítajte ďalej. A ak je v texte napísané napr. že „ ste boli spokojný“, tak to nie je z neznalosti slovenského pravopisu, ale tým myslíme Vás – osobu, jedného zákazníka – a ten „y“ je teda O.K. 🙂
Tí z Vás, ktorí v posledných rokoch skúšali predať niečo z použitej hifi techniky, asi budú s nami súhlasiť: nie je to dnes vôbec jednoduché – teda pokiaľ za svoje použité komponenty máte dostať sumu aspoň približnú svojim predstavám a zároveň v nejakom reálnom čase… Tento stav má určite viac príčin, ale uvedieme aspoň zopár z nich:
1. Kúpili ste už dávnejšie nejakú, relatívne drahú, hifi zostavu bez možnosti vypočutia, na objednávku, ale neboli ste s ňou spokojní už ani v prvých dňoch používania. Keďže väčšine z nás sa peniaze nekotia, tak ste to nejaký ten čas vydržali. Teraz však nastal ten čas, keď si chcete dopriať niečo podľa svojich predstáv, ale pôvodne zaplatená cena ešte stále rezonuje niekde v hlave (bola vysoká). Svojej starej zostavy sa nechcete zbaviť „za pár šupov“, skúšate ju ponúknuť najprv v rodinnom kruhu, potom v okruhu svojich blízkych (ale ani tým, ani tým druhým sa zvyčajne nezavďačíte, aj keby ste to dávali za odvoz – to neviete? ), potom inzerujete. Bez výsledku, lebo cena je nezaujímavá, príp. novšie modely sú lepšie, atraktívnejšie, píše sa o nich a pod.
Aparatúra potom:
zostáva na svojom mieste, Vy si kupujete prehrávač MP3 + udicu a na veľkú radosť rodiny vyrážate do prírody
putuje do detskej izby, nákup novej však musíte ešte o nejaký čas odložiť a dosporiť
ide do pivnice, Vy vyrážate do konzumu a nadávate na túto konzumnú spoločnosť
Ak si voľbu a), b) alebo c) viete pred sebou zdôvodniť a ste spokojný, tak je všetko v poriadku a možnosť dohody a nákupu na protiúčet asi nebude zaujímavá.
2. Vaša aparatúra je vcelku kvalitná, je relatívne nová, akurát sa rozohrala, ale … Ale Vy máte pocit, že ju máte doma už dlho, teda aspoň vo Vašich očiach je to tak (hoci Vaša priateľka/manželka si myslí opak, ale Vy si to o priateľke/manželke nemyslíte, alebo teda dobre, možno si to aj myslíte, ale to u nás asi nevyriešime, to by sme sa asi nedohodli, aj keď jeden nikdy nevie ) Niekto(rá) si nedá do spoločnosti dvakrát tie isté šaty, niekto zase mení priateľky/manželky ako ten prvý šaty, niekto zase mení dva – trikrát do roka auto… Každý si to možno vie pred sebou zdôvodniť, každý dobre vie, že ten jeho koníček je drahý, že na to dopláca, ale robí to vedome a rád … Tak ako aj Vy, náš potenciálny zákazník, trpiaci diagnózou Audiophilia neurosa, ktorý by neprežil rok bez toho, aby aspoň dva – trikrát nevymenil jednu špičkovú aparatúru za inú, ešte lepšiu, alebo aspoň za inú … Zaplatíte, pozapájate, pohráte sa, popočúvate, a? A čo? No, u našej konkurencie sa asi nedohodnete na nejakom odpočte, alebo Vás urazia ponúknutím takej nízkej ceny, že tam viac nevkročíte … Preto veľmi dobre zvážte, kde nakúpite svoju ďalšiu aparatúru, aj keď možno nie ste odkázaní na niekoľko tisíc, či niekoľko desiatok tisíc euro – každému dobre padne, keď ho neodbijú vetou „Predajte a potom príďte nakúpiť k nám!“ U nás sa možno dohodneme 🙂 !
3. Už dlhší čas ste majiteľom kvalitnej aparatúry, s ktorou ste dlhé roky spokojný, je plne funkčná, aj keď je už prirodzene opotrebovaná. Je však morálne zastaralá a Vy ste sa práve rozhodli, že si splníte svoj veľký highendový sen, na ktorý neboli peniaze v čase jej kúpy. Nechcete sa zaoberať otázkou, či sa dá ešte predať a za koľko, prípadne ju inzerovať a (následne, v prípade kladného ohlasu na Váš inzerát) púšťať si domov Vášho potenciálneho zákazníka – záujemcu o kúpu Vašej aparatúry, ktorý si ju však potrebuje vyskúšať, ale ktorého by ste si inak domov nepozvali. S Vami sa pravdepodobne dohodneme a prevezmeme Vaše starosti s odpredajom na svoje ramená. Dajte nám o sebe vedieť a dohodneme podrobnosti. Pýtame sa v duchu hesla na jednej českej webovej stránke – „na špatné hifi je život příliš krátký…“ – tak kedy, keď nie teraz ???
A ešte poradie v predajnosti používaných hifi komponentov (podľa našich skúseností a pri predpoklade reálnej ceny vzhľadom na vek toho – ktorého komponentu):